음악

I Have A Dream-Abba

솔솔바람 2012. 3. 22. 11:29





      I Have A Dream (나는 꿈이있어요)


I have a dream  (나는 꿈이있어요)
a song to sing  (부를노래가 있어요)
to help me cope with anything  (
어떤 어려움도 극복할 수 있게 도와주지요)
if you see the wonder of a fairy tale  (당신이 동화속의 경의로움을 안다면)
you can take the future even if you fail  (아무리 힘들어도 미래를 꿈꿀 수 있어요)
I believe in angels  (나는 천사를 믿어요)
something good in everything I see  (
내가 보는 모든것에서 좋은점을 말이죠)
I believe in angels  (
나는 천사를 믿어요)
when I know the time is right for me  (
내게 적당한때라는것을 안때)
I ll cross the stream -I have a dream (나는 개울을 건널거예요,내게는 꿈이 있으니까요)
I have a dream a fantasy (
난 꿈이있어요,환상이 있어요)
to help me through reality (
현실을 헤쳐나갈 수 있게 도와주지요)
and my destination makes it worth the while (
그리고 나의 목적지는 그럴 가치가 있는곳이죠)
pushing through the darkness still another mile (
아직 어둠을 헤치고 가야할 길이 많지만 말이에요)
I believe in angels (
난 천사를 믿어요)
something good in everything I see (
내가 보는 모든것에서 좋은점을 말이죠)
I believe in angels (
난 천사를 믿어요)
when now the time is right for me (내게 적당한 때라는것을 알때)
I ll cross the stream-I have a dream (난 개울을 건널거예요, 난 꿈이 있으니까요)
I ll cross the stream-I have a dream (난 개울을 건널거예요)
I have a dream,song to sing (난 꿈이 있어요,부를 노래가 있어요)
 to help me cope with anything (어떤 어려움도 극복할 수 있게 도와주지요)
 if you see the wonder of a fairy tale (당신이 동화속 이야기의 경의로움을 안다면)
 you can take the future even if you fail(아무리 힘들어도 미래를 꿈꿀 수 있어요)
 I believe in angels (난 천사를 믿어요)
 something good in everything I see (내가 보는 모든것에서 좋은점을 말이죠)
 I believe in angels  ( 나는 천사를 믿어요)
 when I know the time is right for me (내게 적당한 때 라는것을 알때)
 I ll cross the stream-I have a dream (난 개울을 건널거에요,난 꿈이 있으니까요)
 I ll cross the stream - have a dream(나는 개울을 건널거에요,난 꿈이 있으니까요)